Dålig!



Blev ingen träning igår heller..kasst.
Men jag hade en vääldigt trevlig eftemiddag/kväll på Allum med mina underbara vänner ist!
Tog 16.19 tåget och mötte upp Lollo.
Gick raka vägen till Johansson´s skor och köpte mig ett par helvita Converse för presentkortet jag fick! :)



 se så fina!! :)


Sen gick vi till Telia och stog o tjöta med syrrorna Lonka ett bra tag..efter en stund kom Tess dit med.
Blev mycket flams och flum! Sånt gillar vi!
En sallad på MAX var välbehövd sen..och vääldigt god! Chrispy Chicken!

19.24 gick tåget hem..duscha, tvätta och slappa i soffan! En kanonbra kväll helt enkelt!


IDAG blir det iaf träning! Först Body Pump 18.30 sen Body Step 19.30...ska bli gött o svettas!


Tänker på dig hela tiden, det kommer bli bra! det lovar jag! Jag finns här!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0