Gaaahhhh!!



Sikken hektisk start på denna veckan alltså!!


Började med jobb till 18 igår..hem o byta om fort som f*n..ta tåget in till stan för att möta upp Mikaela.
Vi satte oss på Sense, jag slängde i mig massa good buffé medans Mikis kolla på när jag grisade i mig all mat :)
Sen tog vi en latte på det.
Jag ska ju till London på lördag med syrran o ligan för er som missat det. Så Mikis hade fixat två kartor åt mig..en på bra uteställen och en på bra shoppingställen! Såååå söt & snäll e du gumman! Så nu har jag "koll" på de billiga klädaffärerna och det grymma klubbarna! :) ( kanske jag som blir reiseleiter tillslut).
Sen hjälpte även Mikis mig att kolla runt campingar o vandrarhem i Grebbestad...Lollo & jag tänkte nämligen dra till till Midsommar om allt går som vi vill!




Fikamys på Sense


Idag har med jobbat till sex..va heeelt slut på jobbet idag! Kunde inte somna igår..låg la vaken till 1.30 el nått..fan vad jag hatar sånna nätter alltså!! Så när jag vaknade i morse ville jag ju bara krypa in i mig själv o somna om, men ICKE! Då fick man snällt gå upp och mötas av en söt liten Molly i köket..då blev ju det lite roligare iaf :)




Sööööötnosen Molly!


Tröttheten höll tyvärr i sig hela dan på jobbet...och det va ingen rolig dag. Mycket o göra o bara en allmänt tråkig dag.
Tills....Mikaela ringde och sa att hon hade hittat en billig camping i Grebbestad till mig & Lollo.
Så nu är Midsommar bokad o klar!! Vi åker på torsdag kväll o stannar till söndag! :)
En liten stuga..el ahh "fågelholk" som dom kallade det, ska vi bo i. 600:-/pers för hela helgen...rätt bra pris ändå!
Känns så skönt att veta vad vi ska göra nu...vi hade ju våra funderingar på Halmstad o lite annat..men lyckades aldrig fixa boende där. Ska bli grymt roligt att komma bort härifrån lite o festa loss vid havet! :)

Efter jobbet sen var det lika fort hem och byta om,
 för att sen åka tåget till stan för att träffa Natta, henns syrra & hennes kille.
Jag ska ju nämligen sjunga på Nattas syrras bröllop i Augusti! Ska bli sååå roligt..men väldigt nervös också.
Har ju sjungit på bröllop några gånger innan..men nu är det 3 låtar + att jag ska sjunga inmarsch låten!
Det ni!!! Hoppas på att komp killen vill sjunga med mig på den bara..annars vet jag inte vad jag ska mig till.. : /

Låtarna jag ska sjunga är iaf:

Annie´s song - John Denver (inmarsch)
För Alltid - Sara Löfgren
Kärleken förde oss samman - Ulf Lundell
För att du finns - Sonja Aldén
 

Fick även ett bra samtal av syrran idag! Hon frågade om jag ville följa med på MQ - rea i morgon bitt kl 7 på Allum.
Ja visst! Varför inte! :) Börjar ju inte förrän 9.15..och när ja kom hem fråpn jobbet såg jag att skattepengarna hade kommit så då blev det ju ännu mer självklart!! Shoppa shoppa shoppa!! :)
Men som sagt så åker jag ju till London på lördag..och där ska det ju shoppas en del.
Främsta anledningen är ju Britney konserten på söndag, men shoppa & festa ska vi också hinna med! :)


Nu är det nog dax för kudden om ja ska orka upp i mon bitti..syrran & Elliot kommer och hämtar mig 6.45!

Sov gott!


Pusssssar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0