Midsommarhelgen!!



Oj vad det händer grejjer för min del nu alltså...underbart!!


Midsommarhelgen i Grebbestad var underbar!!

Vi kom ner till våran stuga vid 20.30 tiden..då var det bara att slänga in väskorna o börja dricka!! :)
Kvällen slutade på "terassen"  ett riktigt mysigt ställe vid havet. Fick då även träffa Räkan & hans vän..flummiga fancy pans är inte varje dag man ser..;P



  


Vaknade på fredag morgon av ÖSREGN!! Shit va otaggad jag blev..men sen så..kl 12 sprack allt upp och det blev värsta sommarvärmen! Då var det bara att knäcka en cider o sätta sig i solen! :)
Mimmi kom på förmiddan  med o skulle va med o fira midsommar med oss!!
Vid 17 var det dax för midsommarmat och långbord mellan stugorna. Efter det blev det förfest i våran stuga med en heeel del folk. Skoj!! :) Elin & Becca från Thn kom o festa med oss oxå!
Efter massa röj i stugan åkte vi in till Grebbestad och gick till Konserven, där räkan jobbade och kunde därmed släppa före oss i kön o gratis!! Nice! :)
Jag gjorde värsta grejjen på bryggan iaf..haha. fastnade med BÅDA klackarna och lyckades trampa ur skorna..så där stog jag barfota med skorna fastklämda i bryggan..haha. Bra gjort va?!
En viss Jennie som vi delade stuga med blev rääätt full och ramlade flera gånger.
Blev tom inburen av en norbagge i våran stuga på natten..haha klockrent!
Riktigt bra midsommar!! :)







På lördan var man seg...Lollo va  på date med Räkan & Mimmi åkte hem med några gbgare..så jag och Mikaela började dricka rätt tidigt. Va sen räkfrossa vid 18-tiden..faan va gött. Men jobbigt o skala dom små rackarna!

Men även denna kvällen slutade hur bra som helst! Då var det terassen som gällde igen..puckorna hade ingen garderob så vi slänge in våra jackor under en soffa..haha..det funkade fint det med! :)
Efter en riiiktigt god langos var det dax att åka hem o sova igen...









Söndagen började helt okej..mådde bra men va trött. Sen kom det som en blixt från himelen...när jag stod o diska började må såå illa! Fan vad det är kasst o va bakis!!
Efter städandet i stugan började de flesta dra sig hemåt.
Lollo, räkan & jag gick ner för o t en pizza. Jag åt 2-3 små bitar o trodde ja skulle dö. Men sen släppteallt...shit va pigg o gla jag blev. Från zoombie till sprallig på 2 sek. Underbart!!
Vi gick o la oss på gräset o solade lite...underbart med lite sol!

Vädret va ju inte riktigt o lita på..så det dök in ett stoort svart moln o det började regna,hagla,åska o blixtra som bara den!
Då drog vi oss in mot grebbestad o räkans lilla stuga..Umgicks med hans gaaalna vänner tills vi sen åkte hem vid 18 - tiden. Då va man seg..men ändå tog vi ett pit stop i Trollhättan på vägen hem. Blev omkörda av ett gäng killar som mooona för oss...haha. Fan va ball det va..inte rikigt beredda på det kan man säga!

Va la hemma vid 23.15..då var det dushen o sängen som gällde med en gång.
Men inte va man utvilad på måndan..nee fy fan. Har aldrig vart så trött i heeela mitt liv. Tur att Pia tyckte liiite synd om mig iaf. Känns skönt o få sympati när man e bakis! haha.
Ändå orkade jag ta mig till träningen 19.30 o köra en timmes Body Pump, det ni!

Idag har jag med kört ett hårt pass med Body Step..faaan vad man svettas. Helt sjukt. Men nu tror jag nog att all alkohol är ute ur kroppen..hehe.

Hade tänkt o va nyttig fram till fredag iaf..för då är det fotboll med Pia som gäller. haha..kommer bli kul! :)



Nu är det uppdaterar för ALLA ni som väntat..;)

Hejja sverige förresten...leder med 3-1 mot Serbien! Gött e det! :)


Puss o så..!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

ser ut som ni hade toppen kul i grebbestad !

vilket fint kort de är på dig ngn kille , ni e riktigt fina ihop . vem är detta ? ;)

2009-06-25 @ 16:42:30
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Anna

e de inge på g där då!!!:)

2009-07-04 @ 16:42:16
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0