Bra onsdag!




Haft en rätt så bra dag idag!
Jobbet flyter på som vanligt...tur att man har sååå sköna jobbarkompisar alltså..annars hade det inte gått!

Men jäävlar vad trött jag var efter att vi va klara med allt idag...usch! Somnade nästan ståendes. Men jag kämpade mig igenom den sista halvtimmen med sån tur va.
På vägen hem från jobbet hände det som inte fick hända! Jag fick KEDJEHOPP!!! Neeej, min äslakde cykel!
Jag gjorde ett tappert försök med att sätta tillbaka kedjan..men det gick sådär..blev mest smutsig om händerna.
Så fick ju leda cykeln från gymmet o hem...segt. Känns faktist konstigt att gå närt man har cyklat så mycket nu.
Mamma får hjälpa mig tänkte jag..hon e bra på sånt. Så ställde cyklen som vanligt utanför dörren.

Gick sen o tränade MRL 19.35 med syrran i spetsen. Va grymt skönt o få svettas! Älskar det verkligen när svetten rinner i ansiktet och över hela kroppen på en. Låter kanske lite äckligt, men så är det!



    
Här i träningssalen tillbringar jag ganska mycket tid! :)





Sis efter ett svettigt pass! :)






När jag kom hann jag inte ens öppna dörren innan mamma kom utspringandes med plasthandskar på och skulle hjälpa mig med mitt kedjehopp, gött!
Mamma fixade såklart det..sen pumpa vi däcken & tog bort lite rost. Så nu ser den ut som ny!



 Mamma fixar! :)


Åååhh min mamma är så rolig..hon frågade om jag ville göra en deal med henne.

- Andréa, du får köpa denna cykeln för 500:- så köper jag en ny till mig själv.

Ja, visst tänkte jag. E ju rätt skönt o ha en egen cykel.

Sen när vi var klara med MIN cykel så gick jag in o såg nåt konstigt på altanen...
då hade morsan redan köpt en sprillans ny hoj! haha..hon e rolig hon. Tänk om jag inte hade gått med på dealen..så hade hon stått där med två cyklar. :P


Efter cykel mekandet åt vi en god middag ihop...bacon,ägg o makaroner, rena lyxen juh..;)

Precis när jag sen hade kommit ut från duchen o skulle ner o ta på mig ringde Ulli o frågade om jag ville med till ICA en snabbis..jaaa för fan, behöver ju lite saker. Så snabbt på med myskläderna och iväg. Haha..inte varje dag man är på ICA 22.30 en onsdags kväll. Men skönt att det inte var så mycket folk iof.



En annan rolig sak är att Pia & jag ska på Sverige- England på fredag!!!! :)
Fan vad roligt det ska bli...lär ju bli en riktig folkfest!



Jag har ont i mitt finger...jääävla kartong!!!


Haj haj haj haj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0