Duktig!


Underbart med Fredag imorgon! Då är det fotboll som gäller!!
Sverige - England med Pia + några mer från jobbet. ska bli galet kul! :)
Min kära bror Alex är liiiite bitter på mig som ska gå på matchen och inte han. Är lite skadeglad, men känner mig samtidigt lite dum. Han tycker att någon som är mer intresserad av fotboll än mig ska ha dom. typ HAN! Hehe.
Det kanske är sant...men så blir det inte! Vi ska dit o heja som bara den! :)

 
Biljetten! :)




Idag har jag som vanligt jobbat. Sen varit väldigt duktig. Ska nämligen till Bellevue marknad på söndag och stå o sälja saker...så rensade lite i källarn och fick ihop en del. Skönt o bli av med saker + att man tjänar en liten hacka på det med!
Passade även på att röja undan lite i mitt rum..men det behöv ju dammsugas o sånt med..det orkar vi INTE med idag! Får bli någon dag då det regnar o e tråkigt. Men enligt SMHI ska det ju vara fint väder en månad framöver nu...så det blir inget med damsugandet inte. Får ju passa på o vara ute så mycket jag kan o njuta av solen när jag ska jobba heeela sommarn. Tur att det finns helger alltså. Ska till syrran o sola o bada i deras pool på lördag...det kommer bli nice!

Ulli & Molly va här och hjälpte mig lite med att plocka grejjer. Ulli hade även med sig lite glasögonbågar som jag skulle tycka till om...passade på att testa lite själv och fastnade faktist för ett par. Lite coola..el?


  


Efter allt plockande blev det lite mys i soffan med te o hembakade muffins från Ulli! Gött var det! :)


Nu tänkte jag betala lite räkningar och sen kolla om jag hittar lite roliga kläder på nätet att beställa hem!



Tjaaaoooiiiii!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0