I´m happy!!




Det första jag gjorde när jag kom til jobbet i morse var att fråga efter ledighet..och se, det fick jag! Tis,ons & tors iaf!
Ska bli såå skönt o få njuta av solen o sommarvärmen på RIKTIGT och inte inne på ett sunkigt lager! :)
Så dagen gick rätt lätt när jag visste att jag inte skulle gå dit imon!!

Efter jobbet var det lite familjemiddag här hemma med mamma,Sebbe,syrran,Fredrik & Elliot.
Sen kom min söta Natta som har tagit körkort idag! Grattis gumman! Vi tog en sväng till Triumf Glass i Sävenäs och njöt av glassen i solen. Underbart! Känns verkligen att det är sommar!!


   


I morgon bär det av till havet med Lollo & Mimmi. Ska bli så skönt! Sola, bada och bara ha det gött!
Funderar på att hoppa av i Partille påvägen hem och göra lite ärenden på Allum..behöver tex. lämna in min jääävla mobil.

På onsdag är det havet igen..då ska syrran,Elliot,Lollo & jag ut till Askim o pressa! :)



Förresten...här är lite bilder på kattungarna...















Inte världens bästa bilder..men är inte jättelätt att ta kort på dom faktist! ;P



Dax att packa lite inför morgondagen & ringa Lollo med kom jag på nu!


Adjö!!


Kommentarer
Postat av: NattaLiten

Tack för en underbar kväll gumman! Gör vi om snart igen :) -Mys-

Ses en stund imon me! Pusspuss*

2009-06-30 @ 16:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0