Fotboll,fest,sol & bad!





Även denna helgen har vart riktigt bra!!

Började med fotboll i fredas med Pia, Robban, Jonas, Andreas & några till från jobbet. VA en riktigt rolig match..straffar o allt juh. Synd att dom loosa bara.

   


Efter matchen gick Pia, Robban, Ingo & jag vidare. Först en cider på Hard Rock, sen vidare till Diamond Dogs där vi stannade ett tag och fick i oss lite. Vid 23 tiden drog dom "gamla" vidare till Jameson medans jag mötte upp Tess & Josse för att gå till Lounges Gick först till Lounges o hängde in jackorna, sen tog vi en snabb visit inne på Nivå med dricka o dans! Kvällen avslutades på Lounges för min del..kastadein handduken vid 3 tiden och knallade bort helt själv till tåget. Men min räddning kom utanför Gamle Port där jag stötte på Emil & Freddan. Gött & ha nån att åka hem med.
Mötte sen även lillbrorsan Sebbe & hans andra galna vänner på tåget. Så blev inte så ensamt ändå! :)



 

Robban & Pia på Diamond. Tess,Tobbe & Jonte på Lounges



När vi kom hem följde Emil med hit o tittade in dom nya familje medlemmarna! Morsan katt Rooosi fick nämligen ungar i fredags kväll! Sååå söta! Kom på nu att jag glömt ta kort på dom bara. Men det kommer senare.


I Lördags sov jag äääntligen ut! Sen bar det av till syrran & Fredrik för sol,bad & grill. Va en helt underbar dag i solen!
Inte lika kul senare på kvällen när vi fick slåss med myggen dock...



 Mosters gullegris!!

Idag då!! Joo då har jag stått på Bellevue marknad med brorsan & Ulli. Gick upp 6.30 i morse!! Det ni! Usssch. Det var verkligen inge kul alls. Trodde aldrig jag skulle orka. Men det gick tillslut.
Fan va galna dom är där alltås..vi han ju inte ens få in sakerna i lokalen innan dom skulle köpa allt!
Var en rätt rolig upplevelse måste jag säga..o nu blev man ju lite rikare på kuppen med! :)


 Alex säljer saker på Bellevue! :)



Kom hem vid 16- tiden heeelt slut och varm som bara den. Då bestämde Lollo & jag oss för att åka en sväng till syrran & Fredrik o ta ett dop i poolen. Sen lite grill & vin på det.
När jag kom hem ikväll fick jag värsta rycket och började städa rummet och tvätta o grejja..
så gjort en del nytta idag alltså:)

Nu är det snart hänga tvätt dax, sen en kvälls macka o sen soooova!  Jobb imon igen juh...:(



Köss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0