Sommar!!




Har legat ute vid havet heeela långa dagen idag med Lollo & Mimmi. Underbart!
Från 10.30 - 16.00 låg vi och stekte..sen shoppade Mimmi & jag lite på Frölunda Torg medans Lollo åkte och red.
Hittade fina korta jeans leggins och ett gult frääscht linne! :)




Näset




När jag kom hem hit var klockan ca 19.00..då var det dax för grill med Acke,Ulli,Sebbe,Emil & Molly :)

Nu sitter jag här nere i mitt svala o sköna rum. Det är sjukt vad varmt det är i huset alltså..men här nere är det såå skönt. Riktgit svalkande..kan vara därför Rosi bar ner en utav kattungarna precis och la nedanför trappan..men hon missade änna 3 st där uppe..så jag hämtade dom, och nu ligger hela familjen här i mitt rum ist och har det gött!

I morgon blir det med till havet om det är soligt vill säga..går ju rykten om att det ska REGNA imon! Fan om det gör det nu när jag har tagit ledig i tre dar..vore ju såå typiskt alltså! Bara att hålla tummarna.
Efter havet imon ska jag juh hem till dom vars bröllop jag ska sjunga på i augusti. Grilla & planera lite..fint det!




Tjipp tjipp!






 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0