Sååå bra!


 

Vilken underbar dag jag fick tillslut!



Gick upp i morse som vanligt och cyklade till jobbet...skulle egentligen vart ledig..men fick ingen tandläkartid så sket i det. Men när jag kom till jobbet så blev jag påmind om att jag kunde va ledig ändå osv..så jag tappade lusten totalt. Jobbade 45min sen gick jag o fråga om jag kunde åka hem..och JA! det fick jag..så jag cyklade hem i ilfart och la mig ute på altanen för o börja steka...där låg jag sen heeela dagen. Lollo kom o gjorde mig sällskap mellan 11.30-13.30 ca.
Det var mysigt!!! Men tänk om vi hade vart i Grekland el på Cypern..ååhh..snart kanske vi är där iaf!! :)
Underbart var det iaf och bara kunna ligga o slappa i solen hela dagen!





  



Vid 18 tiden fick jag idén att flytta ner till mitt gamla rum..det står ju tomt eftersom Sebbe har flyttat.
Så jag tog tag i det..Sebbe & mamma bar ner sängen åt mig medans jag tvätta golv o grejja.
Höll på tills nu ungefär...så bor jag här nere igen. Känns konstigt..har ju faktiskt redan bott här tidigare och trodde inte jag skulle komma tillbaka..men men. Rätt mysigt att bo här nere..och svalt & skönt nu såhär på sommarn med:)


Tagit bilderna med mobilen och laddat upp via mms..så dom är inte jättebra tyvärr!

  Mitt gamla rum....


   Det nya!

Inte fått ordning på riktigt allt än..men det kommer i veckan..ska slänga ut den skabbiga soffan och in med min grymma soffa istället!! :)


Blev lite skadeglad när jag fick höra att det ösregnade på Korsika och här strååålade solen och var hur varmt som helst. Men det lär väl inte hända alltför många gånger tyvärr..;)


Hej hej..


Kommentarer
Postat av: Mattias

heej där :D vilken otroligt brun liten mage =) annars då? blivit nån glass i solskenet?:D

2009-06-01 @ 22:19:40
URL: http://agedim915.blogspot.com/
Postat av: Erik

ja men det låter ju som om du glider på bra därhemma. kan ju bara meddela att vi har haft sol hela dagen och jag har varit ledig. Cocos olja hela dagen. mhm det stekte på bra :) 6 timmar på stranden :D

2009-06-02 @ 18:21:41
URL: http://jnss.blogg.se/
Postat av: Andréa

Erik - Tack för den! ;) Själv har jag slitit på jobbet hela dan..sen vart och tränat. Sen är inte vädret alls lika bra som igår. Men tur att jag just var ledig igår då! :)

Du får lugna dig med cocos oljan..inte bra för huden vet la du? ;)

2009-06-02 @ 19:25:12
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0