Fredag natt!



Idag har vart en braaa dag! Först jobb till 16.30..gick rätt fort. Göra en stålmannen ombytning på toan..sen full fart med cykeln ner till gymmet och träna Body Pump med syrran. Jessica var med idag också, sååå kul!
Va ju hundra år sen jag såg henne uppe i salen..hon e ju en liten gymråtta nu..;)

Efter träningen var det bara myyys som gällde! Tacos & vin med syrran & mamma.
Sen film och godis i soffan..sååå gott! Såg "Australia"...bra film!

Imorgon ska jag till frissan!! Jaaa så skönt! Har tid vid 12..men tänkte åka in lite tidigare för o se om jag hittar nåt skoj o ha på mig på kvällen när ja ska ut o slira med Mikaela...;P



Förresten..måste berätta en sak som hände i torsdags när Mikaela & jag satt på condeco på avenyn.
Jo..vi satt där och tjöta och surpla på vårt dricka, när helt plötsligt ett RÅDJUR kommer springandes i full fart rätt över spåren och upp mot götaplatsen...heelt sjukt. Han passade inte riktigt in där kan man säga!
Men en ganska rolig upplevelse! :)


Nu ska jag sooova. För har sagt till syrran att hon kan väcka mig vid 8.30.
Så måste ju få min skönhetssömn!


Guten Nacht!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0