En rätt så vanlig tisdag!


Var som vanligt på jobbet och slet som bara den idag! :)
Slutar ju tidigt denna veckan..ååhh det är såå skönt! Så det blev tidig träning idag..Body Pump 17.25...ny koreografi (stavas det så?) nu med..kul med nytt, men känns ändå som den gamla va bättre. Ähh..blir la bra.





  

Sponsrad av Nike..? :)





Cyklade förbi gamla lägenheten efter tränigen för o kolla efter Stella..men hittade henne inte...
Mötte Alex (brorsan) på väg hem sen med..han skulle iväg o träna fotboll. Sen höll jag på o bli påkörd av min egna mamma med..hon kom i full fart med bilen när jag skulle svänga in på parkeringen.

Nu sitter här som vanligt o slappar...städade undan lite i köket innan med så mamma inte skulle få sig ett spel när hon kom hem. Det är mycket bättre o göra allt självmant än att höra henne gapa o skrika på mig!
Det ni..det visste ni inte va?Haha! :)

Imon är det dax att gå på student firande hos Julia..våran granne. Shiiit vad tiden går fort..kom ihåg när jag passade henne och hon va en liten skit..
Efter jag har proppat i mig massa god mat där ska syrran & jag iväg och träna MRL.
Hon ska teama med Nicola, det ska bli kul! Längtar tills o få träna igen..det kanske låter sjukt. Men träning gör mig väääldigt glad på nåt konstigt sätt! Men tur är la det..tänk om jag inte hade tränat..haha, undra hur man hade sett ut då?


Ååååhhh ska träffa Mikaela på torsdag! Inte sett henne på såå länge känns det som...men de blir ju så när man har en del o göra bägge två. Sen har hon ju opererat sig med..sån tur e bara mandlarna! Ska bli kul o höra hennes röst..hon säger att den blivit ljusare! :) Cooolt!




Kolla in mitt snygga Converse ben då! :)


 



Råkade sitta liiite länge i skräddar ställningen :P


Inte lika bra väder idag förresten..men tur är la det egentligen.
Va ju ledig igår då solen sken och det var grymt varmt. Så gjorde juh inte så mycket att det var sämre idag när man va inne på ett lager! :)

Fusk för vissa som kan ligga o steka på stranden i 6h med cocos olja bara! ;)


Ne, dax att slänga in lite ny musik på mobilen!






Kommentarer
Postat av: Mattias

aha va är det för converse färg som gäller just nudå?:D själv kör ja på ett par svarta hihi =)

2009-06-02 @ 23:48:59
URL: http://agedim915.blogspot.com/
Postat av: mickzoor

HAHA. jaa du ska äntligen få höra min nya fagra stämma! ;);)

2009-06-03 @ 15:35:04
URL: http://mikipiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0