Blev en bra måndag ändå!


Som jag precis skrev på facebook...Fan vad jag älskar att träna! Blir helt sprallig i kroppen av det. Kanske låter konstigt..men så är det. speciellt nu när jag inte tränat riktigt på 1-2 veckor. Är faktist glad över att det regnar..låter också sjukt (när det kommer från soldyrkan Andréa) men då kan man va inne o jobba med gott samvete och sen iväg o träna. Inte känna att man behöver va ute i solen lixom. Det är sätt skönt..:)

När jag kom hem efter träningen slängde jag ihop världens godaste sallad! Det är tur att man bor hemma ibland alltså..för hade jag bott själv hade jag garanterat inte haft alla dom goooda ingredienserna hemma.

Pasta,stekt bacon,ruccola,gurka,tomat & fetaost! Toppat med lite citronkrydda & keso! Smaskens!


 MIN goda sallad! :)

Sorry för den grådassiga bilden..men har min gamla tel igen o inte lika bra kamera i den tyvärr..:/



Sitter och lyssnar på Fibes Oh´Fibes skiva nu som jag fick av syrran idag! Gud vad bra dom är alltså!
Tack syrran för att du lärt mig lyssna på dom!

Imon är det jobb och träning igen & samma visa på onsdag. Hoppas bara att det kankse blir en bio i veckan med min Lollo...måste ju få se den dr "baksmällan" alla som sett den säger att det är den bästa komedin dom sett. Åh jag som ÄLSKAR komedier. Vet juh bara hur det var när man skulle hyra film eller gå på bio med exet. jag ville alltid hyra/se komedier, medans han ville se action. Inte alltid lätt det där



Hej då alla glada!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0