Lite ledigt är aldrig fel




Skulle ju egentligen sjungit med Kristian idag. Men fick ett mess av han tidigare idag..så blev inget.
Men imon så..då ska det minsann övas lite.
Åker förbi honom innan jag ska till Mimmi o förfesta lite innan förfesten! ;)
Yes, imon är det party som gäller! Är sååå sjukt taggad. Du med va Mimmi? Eller ska jag säga Miriam? hehe

Idag har jag istället jobbat som vanligt då..till 17..fick gå tidigare idag. Skönt.
Sen knallade jag bort till Acke & Ulli...åt lite varma mackor och sen hjälpte Ulli mig med mitt personliga brev. Hahahaha...vi hade rätt skoj när vi skulle pussla ihop en liten historia om vem jag är.
"Sprallig tjej som bränner lönen på Gina"  Så kan man väl skriva? :)






På väg till Acke & Ulli



Ulli knåpar på mitt brev



Alex & Molly var också med (Är hon lik sin pappa?)





Tog lite goa kort på kattungarna idag...dom växer ju så fort.



   

Söta va?




Ledig imon! gott..kan man ju sova ut. fast har ändå en hel del att fixa med.


God natt! Puss






Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja är sjuukt taggad, ses snart!!!// miriam :D

2009-07-23 @ 10:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0