Familjemys



Sitter och pratar med min Lollo på MSN just nu..hon har bytt från blogg.se till blogspot.com.
Förlåt blogg.se...men funderar faktist med på att göra det..:)

Idag har jag iaf jobbat som vanligt..såå skönt med fredag imon. Sen tränat Body Pump..shiit det var jobbigt,
men ack så gött!
När jag kom hem var det i full gång med häckklippning. Mina bröder Acke & Sebbe hade kapat ner en bra bit av häcken medans Mamma & Ulli hade lagat Tacos!! :D Rätt gott med det när man kommer hem hugnrig och trött från träningen kan man juh säga! Kommer ha den godaste lunchen på jobbet imon med! :)





Lillbrorsan Sebbe har det rätt gött!




Storebrosan Acke berättar historier med mycket gester (som vanligt)




Bra Mamma där Ulli..;)




MYS






Dom där "semseterfirarna" sitter fortf kvar där uppe o pimplar vin/öl/cider för fulla muggar. Själv är jag ju duktig o har inte druckit en droppe o ska nu gå o lägga mig. Men först lite bloggande juh.

Imorgon ska jag leka med Lollo efter att hon har varit uppe i stallet o läjlat sig..;) Neee..det där med hästar har adrig varit min grej. Minns när jag var med Lollo & Tina ute och red en gång. Dom skulle gallopera iväg med sina pållar..- Ja visst! sa jag..jag går lite lugnt  med min då. Men det tyckte inte hästen var kul..så han fick med för sig att gallopera iväg med mig på!! Åhhh herregud..det var en nära döden upplevelse vill jag lova! Sen dess har jag nog aldrig suttit på en häst rygg igen..haha.

I alla fall..så ska vi bara mysa o ta det lugnt. Hon ska ju sova hos sin far här i Stenkullen..så nära o bra till mig! Wooohoo!
På Lördag är det träning på morgon som gäller..MRL 75 med syrran!
Sen barnkalas hos Ella. På kvällen hade dom tydligen planerat grillkväll här hos mamma med hela ligan. Det ska bi roligt. Min goa underbara OMA kommer juh hit imorgon. Alltid så kul när hon är här..man träffar henne inte alltför ofta etfersom hon bor i Tyskland!






Schlaf gut und bis morgen!!








 


Kommentarer
Postat av: Lollo

hahah jag vill se dig rida igen :D:D



<3

2009-07-18 @ 22:08:22
URL: http://laaberg,blogspot.com
Postat av: Andréa

Nej det vill du inte Lollo! Jag lovar..:P

2009-07-19 @ 23:48:10
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0