Barnvakt




Sitter hemma hos syrran & Fredrik nu. Passar lillkillen Elliot. El ja..han ligger o sussar så gott.
Så jag fördriver tiden här :)
Är alltid så skönt att komma ut hit. Känns lite som ett andra hem. Sen får jag ju träffa lilla Tiger när jag är här med. Hon är verkligen underbar..även om inte Fredrik tycker det..:P Fast det gör han nog lite ändå.


 Fredrik & Tiger myser :)




Har bara en jobbdag kvar denna veckan. Så underbart! Skönt med lite långhelg när man inte har så mkt semester.
Ska ut ett gött gäng på torsdag. Ska bli hur kul som helst!

Fredag hoppas jag på mys igen..;)

Längtar tills på söndag då det är 1-års kalas för Elliot. SKa bli kul o se hur glad han blir över sin present.


 
             

Elliot några timmar gammal & Elliot 1 år gammal! :)






I morgon ska jag träffa Kristian igen och sjunga! Men denna gången ska vi hem till brudparet så dom för höra på lite smakprov. Kommer va nervös juh. Tänk om dom inte gillar det...:/ Får hoppas på det bästa iaf! :)




Dax att diska upp lite efter mig här tänkte jag!


Hej så länge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0