Lite sång, lite dans, lite....




Så skönt att ha vart ledig dessa två dagar alltså. Välbehehövligt om man säger så!

I torsdags blev det juh lite utgång till "Hamngatan" med Mimmis Christian o hans vänner. Haha..det blev en rätt galen kväll...fylla,minnesluckor och tappade klackar..ja det säger juh en del.


  

  

 


Igår blev det bakfylle pizza kl 11 med Lollo & Mimmi. Sen var det dax för mig att åka till Alexandra & Niclas för att öva sång med Kristian. Oj vad trött jag var alltså. Det gjorde det inte bättre att dom hade en grymt go soffa o krypa upp i.
Men det gick väldigt bra med sången tillslut iaf.

Åkte sen hem o duscha o åt...vidare in till stan för att möta upp Lollo. Vi tänkte gå på bio..men fanns inga plaster kvar på nån enstaka film! Så vi traskade ner till avenyn igen och satte oss på Lipp och åt en himla god club Sandwich.
Det slank faktiskt ner ett glas vin med..:)

Va rätt trött så åkte sen hem till Lollo och gick o la oss. Vaknade dock 05.00 av att Mimmi står o tittar på mig o låter med sina nycklar. Haha..jag hade snott hennes säng. Inte visste jag att hon skulle dyka upp där kl 5. Men hon kröp ner hos mig så låg vi o tjöta ett tag innan vi däcka igen.
Blev sen väckt av Lollo som drog mig i foten..kl 8.15..bläää fy fan vad trött jag var då. Men bara att ta sig upp.
Skulle tat bussen som gick 8.46..men nänä. Då kommer deti ngen jävla buss så vi får gå ner till götaplatsen..och sån tur var kom det en buss som vi kunde ta ner till brunnsparken. Därifrån fick vi sen lägga benen på ryggen..el som Lollo säger..."slänga pattarna över axlarna" och springa! Inte helt lätt och snyggt o springa i högklackat alltså.
Men vi HANN! Satte oss på tåget helt genomsvettiga och garvade som fan! Bra start på dagen! ;)


















Nu ska jag ta tag i min städning här..fått order av mamma att dammsuga så det är la lika bra.
Ska träffa Kristian i stan sen o köpa en vispop bok så vi kan börja öva på sista låten med. Änna dax nu!

Ikväll blir det restaurangfestivalen med Mimmi & hennes mor. Ska bli kul! :)



Hej på ré!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0