Satans knän!




Jädrar i havet vad jag har ont i mina stackars knän nu alltså...
Springa upp och ner i ståltrappor, gå på betong golv och hoppa uppochner på en step bräda är la inte det snällaste man kan göra mot sina knän so mredan e helt förstörda. För er som int vet så har jag "slatter". Fick det när jag tränade för mycket under tiden jag växte..
spelade ju en hel del hockey & fotboll så dom fick ta en massa stryk.
Det har tyvärr inte försvunnit..vilket jag trodde. Har pratat med folk som haft det och har blivit av med smärtan..det hade jag med velat. För det första gör det grymt ont..sen är det inte särkillt snyggt heller...en kula på varje knä är ju inte jättevackert. Har tejpat dom nu med så det kanske lindrar lite....


 

Mina mongoknän & jaooo





I allafall så tränade jag både Body Combat & MRL idag.
Det var riktigt jobbigt..men kul. Längesen jag körde ett dubbelpass och det kändes vill jag lova.



I morgon ska jag träffa Natta!! (syrran till hon vars bröllop jag ska sjunga på)
Vi träffas tyvärr inte alltför ofta..men vi ska bli bättre på det har vi sagt. Nu känner jag juh henens syrra lite med.
Så du kommer aldrig bli av med mig Natta..;)






Avslutar med två väldigt fina kort på "mamma katt" som jag kallar henne...
hennes vanliga namn är inte jätte fint...;P









Typ identiska såg jag nu..;)
Men fin är hon iaf. Inte konstigt att hennes ungar är så fina!



Dax för sängen..eller...;)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0