Mys på Liseberg


Ikväll har varit en mysig kväll på Liseberg med syrran,Fredrik,Elliot,Alex,Ulli & Molly!

Först en bit mat & ett glas vin på Taube cafeét. Sen fick Elliot & Molly åka farfarsbilar! :)
Största anledningen för kvällen kom sen..Fibes Oh Fibes va där o spela. Riiiiktigt bra band måste jga säga..hade inte hört så mycket med dom innan, (syrran är ett fan) men dom var tokbra!

Sen fick jag som jag ville och vi gick runt & spelade massa! men tror ni jag vann något el? Näää! Inte ens en liiiten chipspåse. Det va fan illa. Syrran vann en liten ask med chokladhjärtan..fast den kosta la säkert 300:- efter allt spelande..hehe.

Vid 22-tiden kasta vi in handduken o åkta hem..va en helt perfekt kväll för lite nöje! :)



Mycket god kycklingsallad!




Bror Alex




Svåger Fredrik




Molly somnade gott




Titta!!



Fibes Oh Fibes



Syrran & Fredrik kör "bonka bäver"



Elliot tittar förskräckt på



Herr & Fru Storch med




Michael Jackson`s händer på Liseberg!



På väg till "andra sidan"



Stolta föräldrar! :)






Funderar på att gå o lägga mig nu..ska upp o träna MRL imon..ska bli skoj o skönt. Träningen har änna sakkat efter nu när det är fint väder...roligare att göra annat då! ;)

Senare är det dax för fest igen...Ida har tydligen någon överraskning som väntar hemma hos henne...kan juh inte bli annat än roligt när det gäller henne! ;) Jag lääängtar!



Go`natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0