Jag är duktig




Idag har jag varit effektiv kan man säga!



*Jobbat till 16.30..(hårt som vanligt).
*Lagat en väldigt konstig med mycket god omelett.
*Städat toan och delar av mitt rum.
*Skrämt ihjäl (nästan) kattungarna med dammsugaren
*Tränat MRL med syrran


Och nu..ja som vanligt. Sitter jag här igen och har precis tryckt i mig ännu mer mat.
Keso,fil & banan med sylt på!! Älskar det! Gamla minnen som dyker upp..
(det var en stor del av min kost när jag växte upp!)



På lördag ska jag på barnkalas! Det är Ella (Tess dotter) som fyller 3 år! Ska bli mysigt. Alltid så god mat och trevligt på deras tillställningar!
Hoppas att denna helgen kommer bli lugn för min del..behöver änna det både för lever o plånbok..;)



Haha..hörde en lite rolig sak innan,
Stod inne på toan & mamma kollade på tyska nyheter.
Då hörde jag att dom sa Andréa & Hannelore (min mammas namn) i samma mening.
Det tyckte jag var lite kul iaf. Då vet man ju att man är typisk tysk lixom..;)




Ähhh fan, hittade ingen bra bild som passa..så det får bli utan idag!


Ajdöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0