Allum med Natta



Idag har jag varit på Allum med Natta. Alltid så kul o träffa henne...man kan verkligen inte må dåligt i hennes närhet.
Jag går o strosar i lite affärer o väntar på att hon ska ringa..när jag går ut från H&M ser jag nån galen jävel som hoppar o springer mot mig....självklart var det min goa Natta!
Vi gick på jakt efter en klänning till mig som jag ska ha på hennes syrras bröllop, måste ju se fint ut när jag ska stå där uppe o sjunga...:/
Hittade Faktist en väldigt söt liten rosa blåsa på VILA..hängde undan den för o se om jag hittade nåt mer.
Men köpte den tillslut..och måste säga att jag är väldigt nöjd :) Behövs nog inga leggings under den ändå Natta..;)
Självklart blev det lite mer shopping..en kofta på gina och lite armband på MQ..gud vad jag älskar armband harj ag kommit på..har köpt hur många som helst nu den senaste tiden, me ndet är ju så kul & fint såklart!

Det bästa var ändå när vi gick in på JC 19.59 (Allum stänger 20.00) och Natta skulle in o prova ett linne o en jacka...dom började stänga och släcka ner..sen ropade dom på oss flera gånger o sa att deras buss går om en kvart så ni MÅSTE gå nu..haha. Dom var inte glada på oss!


Hade ett ganska roligt samtal i bilen innan jag skulle springa till tåget.. :) "nä det kommer han inte"
eller hur Natta?



                                    

Söta Natta på Gina Tricot                       På väg hem










                                        


Klänningen (MYCKET finare på)                Nya armbanden





 





Åhhhh tänker på dig min bästa L. Finns här för dig om du vill prata! Du är bäst! <3




Nu ska jag sova så det kan bli fredag fortare.






Kommentarer
Postat av: NattaLiten

Söta underbara Andréa :)

2009-08-10 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0