Brunch,Allum & bra film!



Har verkligen haft världens goaste helg! Bara myst och haft det hur gött som helst.
Idag var vi på brunch hos syrran, Fredrik & Elliot. Hela ligan va där och åt så mycket gott.
bacon,ägg,korv,potatis,pannkakor mm.:)



   

   

Stannade hos dom ett tag och sen tog vi en tripp till Allum..inhandlade en jeansjacka,trosor,rouge & en nagel fil (trodde jag) det var en sån som man putsade upp naglarna med. haha...lite kul ändå. Fredrik fick inhandlat sina älskade kuddar..som ändå inte matchade med dom han hade hemma..:P


   

Elliot. På väg till och hem från Allum. I sin nya "gubb" mössa.
Visst är han söt i den?! :)



Åkte sen tillbaka hem till som och åt chili con carne.
Daniel (Fredriks bror) & Johanna kom förbi en stund och sa hej. Kul! Längesen man såg dom.
När dom hade åkt  blev det glass, godis & film i soffan. Såg en himla bra film. Kommer inte ihåg vad den hette..men bra var den. Handlade om en gubbe som skulle ta sig ur fängelset för han hade en sjuk dotter på utsidan....lite prison break över den faktist! 4 TOAST! 





Åååhh..det känns som jag har fullt upp denna veckna alltså...


I morgon ska jag först jobba till 18, sen träffa han som ska spela på bröllopet o öva sång.

På tisdag ska jag med jobba såklart. Sen sitta barnvakt åt Elliot. Syrran & Fredrik ska på bio.
Onsdag jobba igen. Sen hoppas att jag kan gå på syrrans MRL pass.
Torsdag har jag faktist inget planerat än mer än o jobba..hoppas på o få träna då iof.
Sen är det ju helg igen...hoppas på o hitta på nåt skoj på fredan ;)
Lördag hoppas jag på MRL på morgonen..
Söndag är det ett års kalas för lill skrutten Elliot.


Så där kommer min vecka se ut...ungefär iaf.




"Walk The Line" Går på 3:an nu. Himla bra film. Musiken  är ju enastående måste jag säga.






Dax att sova.     Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0