Lotta på Liseberg




Haft en suuuper mysig kväll på Liseberg med mina tjejer Lollo & Tess ikväll!
Lotta på liseberg var det som gällde. Åh min stooora idol LASSE BERGHAGEN var där!! Han sjöng dom bäästa låtarna..men den bästa är ju såklart  "En kväll i juni".
Sandra Dahlberg & Molly Sandén var där och sjöng med...men Lasse var ju självklart bäst! ;)

Vi gick runt lite i parken med och jag spelade självklart lite på hjulen..men ingen vinst denna gången heller:(
Men spunnet socker fick vi..hehe..ett MÅSTE när man är på Lissan ;)
Stötte även på Marcus Pätsi i vimlet...alltid lika go o glá :)

Tog en promenix ner till kungsportsplatsen sen...skönt med lite motion eftersom jag även idag skippade träningen..:/




Tess äter middag & jag pratar med Marcus





Tess & Jag vid MJ`s händer



Dax att spela!



Vi i roliga spegeln..:)



Spunnet socker..mmm såå gott!



Liseberg



Slänggungan!!



På språng mot scenen



Lotta



Lasse

Tack för ikväll tjejer!!!




Ne nu ska jag sova! Orkar inte va så trött på jobbet imon som jag var idag..men så kommer det la säkert bli...:P


Guten Nacht alleman!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

trallallalallaaaaa! jag har så tråkigt på jobbet idag, ringer typ ett samtal i kvarten och så är vi tre styckna.

2009-07-14 @ 11:10:54
URL: http://mikipiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0