Kp,Barbie & Lady Gaga gör det igen!



Fan sikken kväll det blev...

Lördagen började med träning 10.15-11.30..grymt jobbigt o svettigt. Var tvungen att gå ut ett tag..höll på o svimma..men sen gick det fint!
Stressa hem efter träningen för att duscha o packa. Kl 1 hämtade Ida upp mig..dax för hets shopping på Allum.
Vi hade nämligen planerat en hel dag/kväll/natt för KP. Syrran! (Kronprinsessan) Någon har någon gång sagt att dom är väldigt lika..;)
Hittade klänningar till alla tre..färgklickar så det skrek om det!

Va la hemma vid 15-tiden..då började vi slänga ihop mat och fixa annat.
Ida åkte sedan och hämtade upp en livrädd o nervös KP som anlände vid 16.30 tiden.


  
  


Middag, drinkar och en självinspelad "Barbie girl" video  blev en grymt bra förfest.
Festen fortsatte sen i stan med jordgubbar och skumpa. Eftersom KP var uppklädd med tiara så var det många som trodde att det var en möhippa! Haha..sikken möhippa..2 kompisar..hmm illa va?!

Men det gjorde ju så att KP kom in gratis på Lounge och fick shotta med en svensexa.
Tror fan jag ska gå ut med Tiara nästa gång ;P
Blev ett pit stop på grill del mundo innan med..där dracks det sviiindyra Strawberry Daquaries..men shit vad goda dom var..;)

  
  


Kvällen avslutades på Burger King och sen barfota vandring ner till tåget...El jag hade skorna på mig..eftersom jag va så snäll å låna ut mina till syrran för hon fick skoskav av sina..tydligen av mina med..:P


 Äckliga KP fötter...;P




Idag vaknade jag vid 12.50..käka frulle, hoppade sen på cykeln och trampade till Floda för & hämta mina saker..shit! Det var jobbigt..men behövdes nog..svettades nog ut allt från igår!

Sen hem o duscha och åka till Allum med Angelica för att göra av med massa pengar. Kul med lite nya klöder och skor iof...det behövs ibland..;)
Fick min liiite sena f-dags present av Angelica med..en söt mugg och fina smycken! Så gullig är du gumman! Tack!!! <3

Nu är det film och mys i sängen för min del..Wimbeldon..kärleksfilm. Suck!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0