Träning & hustitt :)



Tänkte bara va hemma och slappa hela dagen idag..men så blev det INTE!
Fick ett mess av syrran som frågade om jag skulle med på Body Stepen..jaa!! Hade inte motivationen att gå dit själv..så blev ju genast mycket lättare när man är två! :)

Efter träningen blev det en tripp upp till Robban (jobbarkompis) nya lilla hus.
Patrik kom och hämtade mig...för dit kan man INTE ta sig utan bil...ligger långt in i dom djupa skogarna..hehe.
Har hört en del om huset innan och föreställt mig det värsta. Men gud va fint & mysigt han hade det där ute.
Jag skulle ju som sagt aldrig våga bo så själv..men det passar Robban :)

En liten annorlunda men mycket bra tisdagskväll! Jag menar..det är ju inte varje kväll man sitter med två grabbar i ett litet hus i skogen och installerar WOW..haha! :)



Nu börjar klockan bli mycket...dax att sova för att orka upp i mon bitti!



God natt alla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0