Svettyyy



Vaknade lite sent i morse...fuck! Men blev ändå liiiite glad av att det var sol ute. Även fast jag har beklagat mig hela dan för Patrik att jag tyckerom när regnet öser ner nu när mna jobbar o dom andra har sem..hehe.
Det ända som e bra med solen nu är att man slipper bli en dränkt katt när man går till jobbet..:P

Idag fick jag äääntligen tränat! Såå gott. det blev Body Step idag...=MYCKET SVETT!  Det är helt sjukt vad man svettas av det passet..alltid också! Såå skönt!

Börjar få lite ångest för sången på bröllopet i augusti..har inte börjat öva än..så slängde iväg ett mess till han soam ska spela gitarr o kolla om vi kunde öva nästa vecka. Åh ja! Det ska vi göra.
Känns skönt o få börja i hyffsad tid iaf.
Har suttit här hemma ikväll o sjungit lite för mig själv. Letat som en tok efter bra bakgrundsmusik....
men hittade ingen.
Efter en stund får jag en länk av "osten"..den lilla jäveln hittade musiken till en utav låtarna iaf!
Tack ska du ha!! :)
Så nu kan jag sjunga lite iaf!

I morgon ska jag träna MRL med syrran..har fan bangat två veckor nu pga andra saker som kommit ivägen..men nu så! Då ska det hoppas o skuttas till rap das armas!! :)



Måste bara lägga upp den här bilden på mina ööhhh jaa..jobbarkompisar Thomas & Patrik!




Inte fullt så normala va??!...;P Men grymt sköna!












Gaaahhh..blir så trött på vissa människor ibland. Va fan! Antingen eller!





Kommentarer
Postat av: Thomas

Vadå inte normal! vad vill du gummi?

2009-07-21 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0