Mys mys mys mys




Igår var det fredagsmys hos Lollo`s far Stefan.
Då blev det grill, rotto, mycket skratt och lite vin..;)





Gott! (Lollos tallrik)



Rotto




Stefan & Catrine



Idag vaknade jag av mobilen vid 8.30...fyy fan vad jag bara ville slänga den i väggen o somna om. Men näää! Hade ju lovat o äta frulle med Oma & mamma innan jag skulle iväg och träna 10.15. och så fick det bli..masade mig upp ur sängen o drog på mig träningskläderna..blev ingen pang frukost heller iof. Slängde i mig två ost mackor sen var det dax att knalla iväg.
Fick träffa Ine idag på träningen med..(en kompis som har flyttat till sitt hemland Norge) inte sett henne på huuur länge som helst. Hon är alltid så go, glad o sprallig! Saknar dig tjejen!!





Ine & jag 26/1 - 08






Efter träningen var det bara hem o duscha snabbt för att sen åka iväg till Tess på Ellas barnkalas.
Det var mysigt. Ella fick en Ariel pool av mig & Lollo! :)

Åkte sen med Tess päron hem till Stenkullen .Då var det dax för grillpartaj här hemma.
Mycket god mat, dryck och sällskap. Nu har alla åkt hem och jag sitter i sängen och tänkte med sova nu.
Känner att jag behöver det.
Imorgon är det brunch hemma hos syrran & Fredrik som gäller. Ska bli mysigt. Sen bär det troligtvis av för en liten tripp till Allum. Måste köpa present till brorsan som snart fyller 25...närmare bestämt den 16:e augusti.




Puss & godnatt på er alla! Hörs imon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0