Känns bra!




Kom nyss hem från Kristian..vi har sjungit, sjungit, druckit kaffe, ätit gifflar & sjungit lite till.
Första gången vi övade ihop inför bröllopet som ska vara den 8:e augusti. Haft lite ångest att deti nte ska klaffa osv..MEN. Det gick hur bra som helst tillslut. Två låtar går som på räls..bara en kvar o fixa nu. Sen lite finslipning på det också :)
Ska träffas på onsdag igen..och det känns bra. Så man håller sången uppe lixom!


Hämtade min mobil innan med! Åååhhh vad glad jag är att ha MIN mobil tillbaka!
Ska bli kul o kunna ta grymma kort igen.
Dom hade klistrat på ett fint litet meddelande på skärmen...




"Det är underbart att vara hemma igen. Jag har saknat dig!
Om du är i behov av mer hjälp, ring då gärna 013 24 45 00. :-)"



Fint va?! :)


Nu tänkte jag knyta mig...dax att jobba imon igen. Är på riktigt bra humör nu faktist! Känns skönt.


God natt alla o sov gött!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0