Hahahahaha



Har nog aldrig sett någon roliagre film än "Baksmällan". Kom precis hem efter att ha varit & sett den med Lollo.
Skratta från det vi kom in tills vi gick ut.
Våran entré va nog dena bästa iaf. Jag är ALLTID i tid till bion, för jag hatar folk som kommer in o ska klampa förbi precis när den börjar. Japp! Det gjorde VI idag! Staplade fram där i mörkret och råkade trampa på någon stackars fot..ooops!
Träffade två av tjejerna från Grebbestad med och var ju tvugna att hälsa på dom..haha. Tror inte vi var så poppis...:P

En sak som inte var så kul idag var att jag hade fått punktering på min cykel..:( Skulle cykla ivög till jobbet i morse i solen och med mitt braaaiga humör. Men det försvann när jag upptäckte detta. Fick väcka mamsen och fråga snäll om jag kunde låna hennes nya cykel..det gick ju bra. men inte lika grym som min stålhingst! ;)
Så imon får man traska till jobbet = gå upp tidigare så man hinner. Aja..får fixa`t imon.

Nu är det sleeepy time!








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0