Ändringar



Hoppade träningen idag igen...men fick ju min träning är hemma istället. Har nämligen burit in min stooora tunga soffa till mitt rum. Jag & mamma började och gjorde ett tappert försök..sen fick vi ringa våran räddare i nöden, brorsan Acke!
Han kom på att man kunde dela soffan i delar..smart Acke!! Gick lite smidigar då.
Så nu står min fina soffa här inne och jag har möblerat om i rummet..nu är det väärsta mysfaktorn här. Lixom delat in det i två rum kan man säga. Har tyvärr inga bilder..men det ska fixas! :)

Har suttit resten av kvällen och grejjat lite med mit CV..känns som det är aktuellt och fixa till det lite så man kan börja kolla efter nya jobb. Trivs jääättebra på mitt jobb nu..men känns ändå som det behöver hända något.
Man kan ju alltid kolla runt lixom..

Ska upp o göra lite te o nått gott till nu så jag kan skriva ännu mer sen..:)


Tjooohooo!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0