3 underbara dagar!



Känns som söndag idag eftersom jag vart ledig i tre dagar. Men det är ju torsdag idag & Fredag imon igen!! :)

Va ute vid havet igår med syrran,Lollo,Ulli,Elliot & Molly. Askimsbadet! Så skönt! Åkte in till stan vid 15.30..strosa runt litte. Åkte sen hem till Alexandra & Niklas för o träffa han som ska spela på bröllopet och toastmastrarna! Va lite skraj först..men fan va balla dom va!! Haha! :)

Sen blev det en liten spontanutgång. Dom körde mig hem till Lollo, jag bytte om snabbt som stålmannen..sen var det ner till Chez som gällde för o möta upp Roman, Slayman & några brudar! Stötte på Anders på Chez..så han satte upp oss på listan till Nivå! Så snällt av dig killen!! :) Tack!
Hann inte mer än o komma in på Nivå innan lilla Roman hällde en öl över hela mitt högra ben, Tack kompis..;)
Grymt bra kväll blev det iaf..mycket dans..men satans vad varmt det var!
Sov hos Lollo & vaknade 7.30 av att Räkan anländer! Galenpanna som har jobbat från 16-02..sen köra från Karlstad!
Men är man en räka så kanske man orkar med sånt! ;P
Idag, efter att ha fått kämpa med att få upp Räkan ur sängen bar det av till Näset! Där låg vi o schteeekte hela dagen. Lollo, Räkan & jag!
Så har ju fått e ndel färg nu de här tre dagarna kan man väl säga. Gött o få lite av solen iaf!

Nu har jag kurrat upp mig i sängen med chips & dip. Dax för filmtajm! "Sex and the city" Fick ju den av syrran i julas o har fortf inte sett den..el har ju sett den innan..men det var en kass version. Denna är ju grym!

Nee..film nu!






Film mys!


Hej hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0