Jag tycker den e bra!

Shiiit..har ont i kroppen idag, men på ett bra sätt! Skönt det där med träningsvärk alltså..:) Får träna bort det lite sen ikväll. För då är det MRL som gäller..hoppas bara hon lärt sig stegen lite bättre denna gången, blev ju så flummigt sist.

Måste städa lite idag med, är ju visning den 27e..så tänkte ta lite saker i taget..så man slipper ALLT på samma gång!
Åååhhh ska sola idag innan träningen med, ska bli såå skönt.
Behöver lite ljus & värme i dessa tråkiga o gråa dagar!

1 timme o en kvart kvar nu..gött!

Vad ska man laga för mat idag då? Pyttipanna kanske..? det är ju gôtt!



Jag tyckte också idrottsgalan va fantastisk, håller med tanterna på radio! :)

"Haj haj haj haj, mitt namn är Tony Rickardsson "   hahahaha




Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej va tråkigt, och synd med lägenheten, den va ju såå fin..



Jo det är bara bra med mig. Pluggar till gymnasielärare o har läst drygt 3 av 5 år nu.

Har läst här att du jobbar men inte vad du jobbar med? :)

2009-01-20 @ 17:06:41
URL: http://sofiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0