Tur att de finns saker som gör en glad!

Orkar inte ens skriva om det idag!! Lägenheten alltså..de är bara skit. Ni kanske fattar!

Idag ska syrran,Fredrik,Elliot & jag åka och hälsa på Acke,Ulli och lilla MOLLY!
Ska bli såå himla kul och få träffa den lilla tjejen! Läängtar massa!
Tur att de finns lite ljuspunkter i ens liv nu när allt är som det är!



Igår var det stressigt!
Åkte till Allum med 16.19 tåget.
Va inne på skopunkten och hittade ett par fina skor för endast 99:- !! :)
Hämtade sen mina omklackade skor hos skomakarn.
Gick till stadium och köpte en ny sport bh.
Sprang in på ICA och plockade ihop en korg med varor, som jag sen ställde ifrån mig när jag såg hur lång kön var,
och insåg att jag ALDRIG  skulle hinna med tåget om jag skulle ställa mig i den.
Så det blev ingen mat för mig..:(
Ska fjäska med Fredrik idag om en sväng förbi ICA! ;)




Mina nya pjuks!

Va hemma vid 17.40..
Bytte om till träningskläder och slängde i mig mina två sista knäckebröd.
ner till gymmet och köra dubbelpass!
Först Body Combat med syrran, och sen MRL med Lollo!
Rätt mör i kroppen idag kan jag säga!
Idag blir det vila! Ev. en solning! :)



     

Nya sport bh:n är på!



Fan va trött jag är idag! Vill bara hem och sooova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0