Fullspäckad helg!

Oj oj oj va trött jag är idag!
Sov till 15.30 igår..gick upp och la mig i soffan. Va ändå jättetrött kl 23 på kvällen sen...och trodde det va ett skämt när klockan ringde i morse! va lääääängesen jag av såå trött.
Men men..de behövs väl ibland! Skönt o ha fått sova lite iaf..haha.

Helgen har vart kalasbra! Träning efter jobbet i fredas med syrran, MRL Fokus!
Efter träningen va de en sväng förbi Bonum för att inhandla saker till pizzan.
Hem till syrran o käka pizza, godis o dricka vin!! Mums! Syrran blev allt lite full..haha :P
Sov där, och vaknade kl 7 dan efter av ett mysigt litet gnäll från Elliot, han sover i sitt egna rum nu. Grymt!
Upp och äta frulle sen iväg till bussen..som inte gick!! Skulle ta 8.41 bussen hem och sen till gymmet..men de gick ju ingen då..så fick traska tillbaka hem till syrran och byta om till träningskläder..så åkte med nästa buss direkt till gymmet ist. Körde MRL 75 med Jessica, grymt kul! :)

Efter träningen blev det en snabb visit till Partille och systemet med Sebbe & kristian.
La mig sen en stund i soffan innan M kom och skulle städa...


Lite senare kom Lollo och vi började göra oss i ordning o dricka! Blev en hel del tillslut ja..:P
Mimmi dök upp och drack tillslut med..gött e det!
Mille kom förbi en stund med..:)


    

Lollo & Mimmi (gammal bild) och Tess! :)




Hamnade på Hard Rock..skitkul! Mötte upp Tess i stan med! :)
Blev som sagt lite fuller...sprang helt själv ner till tåget vid 3-tiden..
tur att brorsan va på tåget så man slapp va helt själv :)





Sebbe! :)



Idag är det Box med syrran som gäller..ska bli kul!
Sen hem och storstäda inför visningen imon! Fy fan!


ne..måste gå bort och hämta en kaffe nu så jag vaknar till liv!


Ha´re!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0