Äääääntligen!

Jävlar vad jag städade igår alltså!

Gick hem 15.15 från jobbet för att hinna med de mesta innan träningen.
(Det gjorde jag med!)
Gick ner vid 18.05 tiden och boxades sedan med syrran en timme..va grymt,
men inte lika bra som sist!
Då skakade jag juh fan efteråt! men men..ska ju köra 2 pass idag så det ger ju sig! :)
idag blir det nämligen först MRL, sen Body pump med Lollo!!
Hon ringde mig igår och va helt överlycklig!
Ääääntligen har hon tagit sig i kragen och ska köpa träningskort på LSC. Sååå roligt!
Kan vi träna massa ihop, jag ska dra med henne på allt! Haha!


   

Innan träningen igår!


Idag är det visning på lägenheten med... :(   Vill inte!
Men det är 4 intressanter, så det verkar ju bra iaf!
Hoppas dom vill ge lite pengar bara! Skulle va underbart om man kunde tjäna en hacka,
har ju trots allt lagt ner en hel del tid o pengar på den!
Så efter jobbet blir det till att gå hem, fixa det sista (bädda,slänga in och ut katterna, ta undan disken osv),
byta om och sen ner till gymmet! Blir nog en solning innan MRL:en :)
Måste ju hålla mig borta, men hade vart kul o smyga på dom o se vad de är för folk, hihi.


Förresten!! Imon ska Ulli in o göra Kejsarsnitt!! Då kommer lilla Gizzzmo ut!
Ska bli sååååå kul!! :)


Haha..ja precis Lollo..de va obehagligt, därför ska vi inte betala! Ha ha!



2 timmar kvar!! Wooohoo!!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaaa man måste ju variera sig. Försöker fatta denna sidan lite bara :P



Igår var de pump som faaaen.. idag kanske det blir lite mer hopp ;)

2009-01-28 @ 09:43:16
URL: http://laberg.se.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0