Ännu en helg är över

Jaha..då var det redan söndag igen ja! Helgen har vart helt okej..
I fredas va det träning efter jobbet..MRL fokus (rumpa) sååå gott! :) Sen på kvällen var det mys med Lollo & Daniel, kul att Daniel kom förbi! Inte träffat han på jättelänge! Satt o prata massa skit till 00.30 :)

Lördagen började med ett MRL 75 pass..sen hem o äta, en snabb sväng till morsan o hem igen för att börja göra mig i ordning för kvällen. Hann halvvägs tills Mimmi ringde o sa att hon kunde hämta upp mig. Åkte hem till Lollo & Mimmi för att göra oss i ordning o dricka lite. 19.17 tåget in till stan o VASA för att äta lite god mat o dricka gott..:)
Vi blev kvar på vasa ett bra tag, och där avslutade vi det med tyvärr...Daniel & jag gick till kebab house o köpte med oss mat för att äta på tåget. Tog 2.17 tåget hem o mötte Sebbe o Krabban där med, dom e föör roliga! Hej! Johannes! Haha






 


Jag, Kristina, Linda & Lollo på Vasa!




Skulle åkt o kollat på Antons lägenhet idag...men han ringde igår o berättade att hans mamma skule bo där ist. Jäävligt tråkigt :( men men..så e det. Får nog bli mamma ett tag iaf..om ja inte hittar nåt snabbt nu!

Fick ett ryck innan o började städa o greja..dammsuga,byta sängkläder, tvätta, laga mat! Känner mmig rätt duktig så jag e värd att sitta här i soffan o äta choklad o bara slappa nu :)




Ååååh så gott :)



Förresten! Faktist första gången jag bloggar på den nya datorn nu..:)
Woohoo! Måste firas med lite choklad tror jag..;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0