Ensam!

Ja då var man själv här uppe igen, seeeegt! Nu är det ju bara en timme kvar iof,
men vart själv sen 12.30..
Fått gjort lite nytta nu faktist..duktig jag e!! belönade mig själv med en kaka, hehe :)

Blir en snabb promanad hem sen för att släppa in Tiger och ut Stella!
Förbi handlarn, och sen till tåget.
Måste åka till Allum och hämta mina skor!
Får väl passa på att handla lite på ICA denna gången med..jobbigt och bära på det sen bara, men men.
Ser ut som jag kommer med på både combaten och MRL:en..så det blir dubbelpass idag med.
Bra det iof..för blir antagligen ingen träning imon, ska ju hälsa på bebisen då! :)
och på fredag är det bowling med jobbet..så där skiter det sig med..då är det fint att man kan göra så :)

Undra hur många gånger jag sagt det nu?!  "Välkommen till Mercedes-Benz Lerum" 
Rääääätt många tror jag, hehe



 På jobbet....



Jag vet Angelica, jag har dåligt minne..haha guldfisken själv!!
Men man kan ju inte komma ihåg allt heller..:P




Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha ja det kan man ju lugnt säga =) =) Nää men något kanske kunde stanna kvar i minnet på dig ;)

2009-01-28 @ 17:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0