Lev livet för fan, inte fan lever livet med dig!

Fan va bra det gick på pumpen idag...förutom när jag ska göra dom där jääävla smala armhävningarna! Tror på riktigt att det är något fel på min högra axel asså..för den vill inte! Ser ut som en mongolojd kyckling när jag skulle göra dom armhävningarna!
Kankse måste kolla upp den! :/ Jaja..det är ett senare projekt

Imon e det fredag! Woohoo! Jobb till 16, hem, äta, packa, ner till gymmet o träna MRL fokus med syrran, sen hem till syrran, Fredrik & Ernie.
Mysa, fixa min dator och äta gott (hoppas jag) ;).

På lördag är det träning igen, MRL 75 på morgonen..sen hem o städa inför visningen och sen, SEN e de FEST!
Har sagt till mig själv att jag ska minska ner på festandet, men va fan!
Man lever bara EN gång!

Måste skänka en tanke till Sandra Björk! Kämpa på!!
Tack för att du är en trogen läsare av min blogg!
Hoppas den glädjer dig lite iaf! :)



NU blir det nog sängen med mina underbara! !

Tears streaming down my face....





Kommentarer
Postat av: Louise

Haha nu vet du redan vem de va ;P

Snaaaart åker jag men vi ses ju imon raringen :D

& jaa jag ska hälsa chris. hihi.



Älskar dig. Pussss

2009-01-23 @ 07:42:56
URL: http://laberg.se.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0