På torsdag äts det ärtsoppa,på lördag är det fest,men fredag är ändå den dagen som känns bäst!

Då var det fredag igen då! Skööönt! det går ju sååå himla fort!



Idag blir de bowling med jobbet i Alingsås! Ska bli kul..även fast jag är väärdelös på det! Stackars dom i mitt lag..jag kommer nog ägna mig mest åt drickandes..haha.
Innan bowlingen blir det Thaimat och lite dricka hemma hos mig med Pia, Robert & kanske Patrik! :)
Har världens snällaste bror som svänger förbi Bolaget efter jobbet åt mig..såå söt e han!
Slipper jag stressa in till Lerum och sen hem!

Imon blir det nog ingen MRL, känner att jag mååååste sova ut. Inte sovit så bra denna veckan nämligen.
Då kan det behövas. Speceiellt om jag ska ut imon med..då måste man ju vara pigg!

Denna dagen har gått väldigt fort faktist...snart bara två timmar kvar..sen blir de la lite tidigare hemgång med tanke på att det är fredag med..;)

Ska ta massa roliga kort ikväll, så ni får se hur min bowling kväll gick till! haha!






Syrran!! Tycker synd om dig! Fan va dåligt gjort alltså..!! Synd att jag skulle iväg ikväll, annars hade jag åkt raka vägen till dig efter jobbet så hade vi druckit massa viiiin! 
Men du! Jag säger bara 7e! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0