It`s just a nother manic monday!

Då sitter man här igen ja...att helgerna går så fort e inge kul alls!! Fast veckorna gör ju också det så! Känner mig lite stolt att jag INTE va ute denna helgen iaf! Det får ni ändå ge mig..!! hehe :)

Igår var det verkligen slappt. Gick upp vid 9.30..åt mysig frukost i soffan en timme typ. Sen tog jag tag i att rensa min garderob...fick bort en hel del faktist! Skööönt! Ska börja rensa bland alla mina saker med..kanske kan sälja av lite, ingen dum idé va?!
När magen började kurra traskade jag bort till mammsen för att snylta lite god mat från lördagen! Mums! Blev kvar där ett tag o kollade på filmen School Of Rock med brorsan. Fan va bra den e! Heja Jack Black!




Somnade i fotöljen efter filmen, och när jag vaknade insåg jag att kanske skulle pallra mig hemåt. Gick förbi handlarn och köpte lite glass!
Sen blev det mys i soffan med Tiger resten av kvällen.
Fan va skönt det är att ha någon där!




Världens goaste Tiger!




Denna veckan blir det massa träning igen...så här ser träningsveckan ut...

Måndag: Body Step
Tisdag: MRL
Onsdag: Body Combat
Torsdag: Body Pump
Fredag: MRL Fokus


Kan dock bli lite ändringar..men de märker vi under veckans gång.



Förresten!! Lägenheten kommer ut på nätet imon el på onsdag..så gå in o kika på hemnet.se.


kaffedax!!




Aufwiederhören!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Var är Stella?

2009-01-12 @ 17:31:15
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hon är ute o slirar den jääveln..;)

2009-01-12 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0