Snart är det över

3 timmar kvar här idag...
tiden går fort när man har roligt! men just nu vill jag inte att tiden ska gå fort.
31 mars är min sista dag här uppe :( vart här i över ett år då..och de kommer bli tufft att ställa om sig. Trivs så oerhört bra här och vill verkligen inte sluta, men men vad ska man göra. Söker jobb som en tok nu med, men de finns ju INGET!
Så är det någon som vet nåt är det bara att hojta till!

Ser ljust ut med lägenhet nu iaf...ska bara åka o kolla på den innan jag bestämmer mig helt!
En etta i Lerum kan ju faktist bli mysigt..:)
Hoppas min lägenheten blir såld till ett BRA pris bara..annars blir allt sååå mycket jobbigare! Kommer ut på nätet idag el imon. Känns wiiierd! Ja ja....suck!

Idag blir det träning igen, MRL! Fått med mig en jobbarkompis på det, ÄNTLIGEN! Som jag har tjatat på henne, hehe. Ska bli himla kul!

Måste ringa o fjäska med brorsan..han får följa med mig till Net On Net o kirra en dator till mig! Ska bli skönt o få sig en egen..blir ju av med den jag har nu på torsdag..
Jag utan dator = Funkar INTE!


 
Denna tänkte jag slå till på! vad tror ni om det?! :)




Fyller ju år om drygt en månad med...tänkte skriva ner min önskelista nu o skicka runt till alla, så dom hinner köpa allt! :)


Tjing tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0