Tillbaka till verkligheten!

Japp, imon smäller det!! Tillbaka till jobbet och verkligeheten! Ska bli väldigt skönt på ett sätt...jobba,träna,fixa boende,fixa boende till mina kissemissar,sälja lägenhet mm....jaa..de låter väl som en helt vanlig vardag va?! :)

Idag blev det en snabbtripp till Allum. Fick bytt mina underkläder,lämnat tillbaka en klänning,köpt träningskläder och pratat av mig med Jessica! Gott va det!
Sen hem en snabbis för att sen kila iväg till Henry & Christa på god mat och hääärliga minnen o kort:)
Mamma, det var INTE jag på kortet! :P

Spelade lite Guitar Hero med..el ahh jag sjöng mest o dom andra spela...vi va grymma tillslut! Vääärsta bandet!

Kollar på vääärldens bästa svenska film nu tror ja..DRÖMKÅKEN! Såååå bra! Vet inte hur många gånger jag o bröderna kollade på den när vi va små! Haha!
"Titta! En hockeymålvakt!"


Haj haj på daj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0