Strike a poooose

Redan fredag o helg, skönt! Bra att mjukstarta med en kort vecka..tror jag hade kolappsat om jag hade jobbat fullt denna veckan..:/
Idag skiner solen med...jaaa! Blir man ju lite glad iaf! Inte lika halt idag heller..kunde nästan gå i min vanliga takt till jobbet juh..:)

Body Jamen igår va INTE min grej asså. haha..måste sett hur dum ut som helst. men syrran däremot..fan va grym du va! Nu vet jag iaf hur det var och kommer aldrig köra det igen..men värt o testa iaf..:)
Idag blir det Body Pump istället...tänkte först hoppa träningen idag, men känner mig faktist bättre. Även fast jag höll på att hosta upp lungorna i natt. Efter träningen blir det mys med Lollo! Skönt o bara ta det lugnt asså. Resten av helgen blir också lugn kan jag lova!! spara energi o pengar!!

Nu börjar det hända grejer med. I går va mäklarn och fotade lägenheten..så snart ligger den ute för försäljing för den som är intresserad! Känns väldigt konstigt o jobbigt o veta att jag ALDRIG mer kommer bo där igen. Älskar den lyan, men va fan ska man göra...
Har ju iaf en ny på G. Men vad ska ja göra med mina bebisar..??!!
Måste köpa en dator med..suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0