Nytt år, NYA tider!

Redan 5e januari...tiden springer iväg..som alltid!

Hade en sjukt bra nyårskväll iaf! Blev lite fuller...(igen), men vem blev inte det lixom...:P
Valand med goda vänner, go mat o god dryck..kan de bli bättre än så?! :)


   
                             Mina tjejer & jag


Har ju som sagt blivit en del dricka o mat nu under jul/nyår och INGEN träning på TVÅ VECKOR! Men idag så! japp...då körde jag o syrran igång våra nya liv. Först ute o promenixa i kylan 1h..sen lite fruktsallad o te hemma hos mig! Efter det blev det en tripp till ICA för att inhadla lite föda. Hem, äta, byta om...för att sen gå ner till gymmet o köra ett svettigt pass Body Step! Åkte sen hem till sis o Fredrik för att äta god lasagne, busa med Ernie o kolla på film, mys!

I morgon bär det av en snabb sväng till Allum för att lämna tillbaka o byta lite kläder...hoppas jag hittar nått bra nu!!
Sen är det middag o kort "visning" hos mina gudföräldrar. :)

Fan...börjar ju jobba på onsdag med...lite ångest nu faktist..men ska ändå bli himla skönt o komma in i vardagen igen. Fortsätta mitt "vanliga" liv lixom...;)
Inte haft ett sådant på ett tag nu faktist....finns ju saker som gjort/gör det till ett helvete tyvärr, men det ska det bli ändring på nu! Jaaa!! :)



Lerum here i come..?? hmmm, kanske..:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0