Mycket som händer

Igår var det visning! Andreas (mäklaren) sa att det gick bra, så får verkligen hoppas det!
Han skulle ringa idag och berätta mer. Tänkt om de är nån rik jävel som slänger dit en mille..hade ju vart nått! :)
När jag va på väg hemifrån igår mötte jag två "tanter" som skulle in o kolla..dom verkade trevliga o bra! :)
Tyckte om mina katter, och det är ju alltid något :P

Gick hem en sväng till mamma och tiggde lite mat.
Sen iväg till gymmet för att köra MRL och Body Pump!
Lollo va med på BP, grymt kul att hon börjat träna nu!! :)
Gött det var att köra dubbelpass igår! Fick kul sällskap av Kristina med, alltid kul att ha någon o tjöta med!
Blev så mycket tjöt så vi planerade en utgång på Lördag! Ska bli hiiimla kul! :D

Nu ligger hon där under kniven! Ulli! Snart kommer det efterlääängtade barnet ut!
Åååhhh vad kul det ska bli!  Är så himla nyfiken!


Kan hända att det blir en tripp till Allum idag för att hämta mina skor och sen kolla en snabbis på Stadium.
Sen blir det nog MRL med Lollo, om jag kommer med. Är typ 11e reserv..men man vet ju hur det är! :)


Skriver mer sen när jag fått mms:et av brorsan på ungen!! :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja fy fan, har hänt förr men då med lättare vikter! Inte gjort såå ont!!



Kommer bebisen idag?? Hur kom det sig?



2009-01-28 @ 10:51:26
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Andréa

jaa! hon ska göra kejsarsnitt idag..el hon håller på just nu! :)

2009-01-28 @ 11:10:28
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0