Montag

33 min kvar på denna måndag..på jobbet då alltså!

Ska hem o slänga ihop lite käk och sen ner till gymmet o boxa skiten ur min kära syster, haha! Ska bli himla kul iaf..får se vem som går hem gråtandes med en blåtira och bruten arm sen ikväll..hehe.

Kollat runt mycket på lägeheter idag..hittade några bra som jag mejlade till..hoppas på bra svar nu bara!
Blev medlem i Förbo också..kanske kan va bra! :)
Vill ju så gärna bo kvar i Stenkullen..så får hålla tummrna riktigt hårt nu!

Veckans träning förresten..den kommer se ut såhär:

Måndag: Box
Tisdag: MRL
Torsdag: Body Pump
Fredag: MRL Fokus
Lördag MRL 75


Hoppas det blir fint väder till helgen, så kan syrran o jag ta en lååång promenix som aldrig blev av igår!
För kommer ju inte gå ut o gå om det regnar efter syrrans bravader idag..haha. Lyckas man med att doppa kjolen i en vattenpöl och lägga på luren i örat på mig bara för att man har regnkläder på sig..såå njea..då avstår jag gärna! Haha.
Skönt att du kan få mig o skratta iaf! :)


Men räkor, det är ju gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0