Luuugn helg!

Lördag kväll och jag sitter hemma!! Inte vanligt, men fan sååå bra!

Helgen började med en timmes Body Pump med syrran efter jobbet i fredas, sen hem och slänga ihop lite mat. Fick ett jättebra tips av syrran på Lasagnette! Jättegod! Tess kom förbi o smakade på min delikatess med...mums var det!

 Ser kanske inte så aptitligt ut...men det var det!!

Efter maten åkte Tess & jag hem till Lollo o myste med godis, Lets Dance o massa skitsnack!


I morse var det MRL 75 kl. 10.30-11.45...gött var det! Sååå bra o träna på lördag mornar! Efter tränngen blev de 15 min solning, hem och äta. Sen en timmes promenix med syrran, mamma och Ernie. Känner mig lite duktig faktist!

Efter promenaden gick vi hem till mamma och fick såååå god mat! Med glass o hallon till efterrätt...faan va gott!
Vid 17.30 åkte jag med syrran, Fredrik & Elliot hem till dom. Drack lite vin och fick vääärldens godaste caipirinha av syrran, den slank ner fort vill jag lova!

 
   Gottigt!!                    I´m a hip hopper yes i am!



Kollar på Ike & Tina Turner nu...fan vilken hemsk film alltså! Vill bara slå honom sönder o samman. Sjukt att man kan bli så knäpp och skydda det jääävla aset! Hoppas den får ett bra slut iaf!! :)


Kanske ska hoppa i bingen snart...har en del o göra imon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0