Freiiiitag!

Gött med fredag redan och 3 timmar kvar här! Vä händer idag då? hmm ja du..först blir det träning. 17.45 MRL Fokus! Ska bli gött o få bränna lite..hehe. Så man kan slänga i sig lite godis o gött efteråt!
Upp o träna MRL 75 imon 10.30, det är såå gött o träna på lördagmornar alltså..man känner sig duktig och sen kommer man ju upp i hyfsad tid oxå, det är skönt.






På kvällen blir det till att fira Mimmi, först på vasa och sen vidare (hoppas jag)!! :) Lääängtar!
Synd att inte Tess ska med bara..tråkigt! Men vi tre får hålla ställningarna ute på stan!






Ska eventuellt kolla på lägenheten på söndag, e så nyfiken på hur den ser ut!! Kanske jag kan ta med mig Tiger?! :)



Disken kallar...fyyyy!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha Förlåt mig. Dagens höjdpunkt är förståss att du fyller år =)



grattis grattis o ja må hon leva

2009-01-16 @ 22:14:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

O shit ja självklart. Dagens höjdpunk. Andrea fyller år,,, woho



Grattis grattis , ja må hon leva



Och glöm aldrig:



DET FINNS INGET MAN KAN GÖRA MED EN KILLE SOM MAN INTE GÖR 100 GÅNGER BÄTTRE SJÄLV ;)

2009-01-16 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0