En helt vanlig onsdag

Idag var jag som sagt en liten sväng på Allum! Fick bytt min BH (än en gång), fick ju en av syrran i julklapp som de va fel storlek på, så bytta till en annan, men när jag kom hem o skulle använda den så va den sönder!! Men nu har jag äntligen min BH, kul vetande va?! Haha!
Va inne en snabbis på MQ med, va massa rea men inget kul! El jo, hittade iof ett par fräsiga leggings som jag slog till på och ett par vanliga svarta tights, alltid bra att ha!
Fick lämnat in mina skor för omklackning med...orkade inte vänta till kl 20.00 så får hämta dom i helgen!
Va tvungen att fylla få kylskåpet här hemme med, så nästa stopp blev ICA.
Efter det tog jag 18.54 tåget hem..skönt!
Tvättat, diskat, städat och duschat. Nu sitter jag i soffan o bara göttar mig!

Mina inköp!

          



Kanske ska lägga mig i tid idag?! Eller inte...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0