A men vesst!

Idag har också vart en rätt bra dag!! :)
Jobbade till 15, gick hem o släppte in mina bebisar..sen raka vägen till tåget och Lerum för att klippa o färga håret.
Det blev bra!
Hann tom springa bort till skomakarn o lämna in mina pumps innan ja satte mig hos frissan, så dom va omklackade och putsade när jag kom tillbaka sen! :)
När jag hade hämtat skorna sen blev jag stoppat av två Telenor försäljare som nästan lyckades fånga mig..
men njea...blidde inte så ändå..:P

Hem, slänga i mig lite krubb..sen ner till gymet och köra ett VÄLDIGT svettigt Body Step pass...puuhh. Men skönt va det.
Efter träningen gick jag hem till mamma för o lämna en sak..fastnade där i en timme och pratade massa minnen med henne & sebbe! Så kul :) Älskar er!!
Planerade min födelsedag med...kom fram till att vi ska va här o käka med hela familjen just den 19e :)

Imon är det jobb, sen ev. åka o kika på en lya..sen träna om jag hinner och förhoppningsvis mys med min Loppa.

Intressant disskusion på 1an nu alltså..om slagsmål i hockey..
haha, sikka lirare det finns alltså



Börja känna lite i halsen nu..inge bra..usch!!


Moahahahaha!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0