Jag 23!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är MIN födelsedag! Hurra Hurra Hurra!

Simpson fyller 20 år idag med..:) grymt!

Konstigt det känndes o gå upp helt själv på morgonen när man fyller år!
Ingen som ger en en födelsdagspuss el nåt! :(


Vaknade dock kl 06.00 av att det pep till i min mob.
Första grattis sms:et kom från brorsan Acke! Tack!
Fast första gratulatioen kom ju faktist kl 00.01 i natt! ;)
Har fått massa fina sms under morgonen!
Tack alla NI!

Nu ska jag bara genomlida denna dag här på jobbet.
För att sen skynda mig hem och laga mat till hela klanen!
Det ska ställas upp bord & stolar med, duka, vika tvätt och en massa annat skoj!

Längtar..!!
Alltid såååå underbart kul o mysigt att få umgås med hela min goa familj och alla därtill!
Älskar er!




Tre av mina älskade syskon & jag!




  

EGO!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0